EESZT adatszolgáltatás megkezdéséhez szükséges tudnivalók magánszolgáltatók részére

Felhívjuk figyelmét, hogy az adatszolgáltatás megkezdéséhez EESZT akkreditált rendszer szükséges. Kérjük, a csatlakozási folyamat elindítása előtt tájékozódjon informatikai rendszerszállítójánál, vagy a https://e-egeszsegugy.gov.hu/medikai-rendszerek oldalon, ahol a már EESZT akkreditált medikai rendszerek listáját tekintheti meg.

Az alábbiakban bemutatott, EESZT forgalmazás elindításához szükséges lépések során felmerülő további kérdéseinek megválaszolásában az EESZT Kontakt Centerének kollégái készséggel állnak rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken:

+36 1 550 1850     helpdesk.eeszt@aeek.hu

 

 

Adminisztratív csatlakozás végrehajtása: csatlakozási dokumentáció kitöltése és beküldése az eKapun.

 

 

 

 

 

EESZT Felhasználói képzés elvégzése

 

 

 

 

 

Műszaki csatlakozás véglegesítése:

 

 

 

 

- eSzemélyi olvasó vásárlás minden munkaállomáshoz, ahol létrejön betegforgalom

 

 

 

az azonosításhoz szükséges eSzemélyi igazolvány kiváltása minden olyan munkatársnak, aki a későbbiekben

- az EESZT-be adatot tölt fel, vagy
- eReceptet ír, illetve
- a csatlakozási nyilatkozat 5. pontjában meghatározott
jogosultság adminisztrátor
 
 
- külföldi munkavállalórészére az azonosításhoz szükséges token igénylése
 
 
 
 
 
- nem egészségügyi dolgozók részére X-es felhasználói jogosultság igénylése
 
 
 
 
 
- kizárólag intézmények részére authentikációs tanúsítvány igénylése
 
 
 
 
 
- autentikációs tanúsítványhoz intézményi felhasználó igénylése